Conte sobre la responsabilitat

Quan sonaba el timbre per el descans de dinar, els treballadors s'asseien tots junts a menjar. I cada día, Sam obria la seva fiambrera i protestava: " Hijo de su madre! -plorava-. Una altre vegada entrepans de mermelada i mantega de cacahuet. Odio la mantega de cacahuet i la mermelada!!". 

Llegir mes
Contes 0 comentaris

Turró fet a casa de Xixona

Ingredients

500 grams d'ametlla marcona torrada al forn 10 minuts a 180 graus.

120 gr de sucre de coco

50 grams de mel

Capsa per a fer torrons, forrada de paper de cuina.

Preparació

Tritures el sucre per a que quedi glass. Reserves.

Tritures les ametlles torrades fredes. 

Barregem les ametlles, el sucre glass i la mel.

Posem la mescla dins de la caixeta. Que quedi ben plena. Ho tapem amb la tapa, de tal manera que quedi pressionant, nosaltres ho deixem a la nevera una setmana amb un pes al damunt.

 

Llegir mes
Receptes 0 comentaris

El anillo del Rei

Una vez un rey citó a todos los sabios de la corte, y les informó:

- "He mandado hacer un precioso anillo con un diamante, con uno de los mejores orfebres de la zona. Quiero guardar, oculto dentro del anillo, algunas palabras que puedan ayudarme en los momentos difíciles. Un mensaje al que yo pueda acudir en momentos de desesperación total. Me gustaría que ese mensaje ayude en el futuro a mis herederos y a los hijos de mis herederos. Tiene que ser pequeño, de tal forma que quepa debajo del diamante de mi anillo".

Llegir mes
Cuentos 0 comentaris

Kombucha

Ingredients

Un scoby o mare kombucha

Un recipient de vidre de 3 a 5 litres. Nosaltres en tenim amb aixeta de plàstic incorporada. No es pot utilitzar ni plàstic, ni ceràmica, no acer inoxidable, ja que malmetria l'scoby.

9 grams de te negre per litre d'aigua. Millor te negre pur i ecològic.

Llegir mes
Receptes 0 comentaris

La Carroza Vacía

Cierta mañana, mi padre me invitó a dar un paseo por el bosque y yo acepté con placer. El se detuvo en una curva y después de un pequeño silencio me preguntó: - Además del cantar de los pájaros, ¿escuchas alguna cosa más?. Agudice mis oídos y algunos segundos después le respondí: - Estoy escuchando el ruido de una carroza. - Eso es, - dijo mi padre. - Es una carroza vacía... Pregunté a mi padre: - ¿Cómo sabes que es una carroza vacía, si aun no la vemos? Entonces mi padre respondió. - Es muy fácil saber que una carroza esta vacía... por causa del ruido. Cuanto más vacía la carroza, mayor es el ruido que hace. Me convertí en adulto, y hasta hoy, cuando veo a una persona hablando demasiado, inoportuna, interrumpiendo la conversación de todo el mundo, tengo la impresión de oír la voz de mi padre diciendo: - "Cuanto más vacía la carroza, más ruido hace...".

Llegir mes
Cuentos 0 comentaris

Perseguint la Felicitat

Un gat adult observava com un gatet intentava agafar-se la cua donant voltes i més voltes.

- Perquè ho fas? - li pregunta.

- He après que el millor del món és la Felicitat i la Felicitat és la meva cua. -Li va respondre el gatet.

- Jo també sé que la meva cua és la Felicitat, i m'he donat conte que quan la persegueixo se m'escapa i que quan faig el que haig de fer ella ve darrere meu allà a on vagi.

 

Llegir mes
Contes 0 comentaris